Specialista podpory finančních systémů

Miejsce pracyPraha
Praca hybrydowa
Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 104 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.

Metodik účetního oddělení

Hledáme nového člena do našeho účetního oddělení, který se stane klíčovým článkem při optimalizaci procesů . Tato pozice nabízí nejen možnost podílet se na zavádění nových účetních postupů, ale také úzkou spolupráci s dalšími odděleními, zejména s IT.


Náplň práce:

  • Příprava metodiky – účetních postupů
  • Optimalizace procesů v účetním oddělení a jejich návaznost na ostatní oddělení
  • Účast na projektech – zavádění nových systémů v rámci účetního oddělení
  • Key user/Admin user pro systémy používané v rámci účetního oddělení
  • Spolupráce s IT oddělením při nastavování systémů v účetním oddělení
  • Poskytování podpory v rámci účetního oddělení

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Analytické a logické myšlení
  • Schopnost sestavovat procesy, poradit si s komplexními situacemi
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Znalost práce na PC, znalost MS Word, Excel (na velmi dobré úrovni), Outlook
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Angličtina na komunikační úrovni (komunikace s mateřskou společností a konzultanty v zahraničí)

Nabízíme:

  • Zázemí perspektivní a silné značky Čedoku, který nastavuje trendy v cestování a je na trhu už 104 let
  • Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou
  • 25 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
  • Stravenkový paušál
  • Multisportka nebo Cafeterie, které vám zpříjemní Váš volný čas
  • Slevy u našich obchodních partnerů (Orange Optik, Autosalon Klokočka, Datart, T-Mobile, Samsung, Shell a mnoho dalších)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, sick day, home office a další.

V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis v českém jazyce a motivační dopis ještě dnes!

Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)


Nástup: ihned / dle dohody

Místo výkonu práce: Vinohradská 2577/178, Praha 3

Pracovní smlouva

Specialista podpory finančních systémů

dział: Finanční oddělení

Miejsce pracy: Praha

Praca hybrydowa

Za rekrutację odpowiada:
Pavla Andrlová

Více pracovních míst v:

Jak vypadá náborový proces

Životopis

Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.

Pozvánka na pohovor

Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.

Pohovor

V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.

Úkol navíc

V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.

Kontakt