Business controlling - kontrola faktur

Praha Vinohrady
Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 104 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.

Business controlling - kontrola faktur

Cestovní kancelář Čedok a.s. hledá do svého týmu nového kolegu / novou kolegyni na pracovní pozici Business Controller / Kontrola faktur.


Náplň práce:

  • Spravuje přidělené portfolio dodavatelů (hotelů) z pohledu fakturace a plateb v průběhu celé sezony operování destinace
  • Kontroluje správnost zaslaných faktur od našich dodavatelů a vede jejich evidenci
  • Komunikuje s dodavateli v celém procesu zúčtování, interně komunikuje zejména s produktovým oddělením, účtárnou a treasury
  • Podílí se na naceňování produktů – zpracovává nákladové ceny z dodavatelských smluv do importačních souborů pro nacenění nákladů v rezervačním systému
  • Provádí úpravu nahraných nákladů dle aktuálních slev a speciálních nabídek od firemních partnerů
  • Poskytuje podporu produktovým manažerům z pohledu naceňování a ziskovosti produktů
  • Práce s čísly. s excel tabulkami a rezervačním systémem

Požadujeme:

  • Pečlivost, důslednost a pozornost při práci s čísly a tabulkami
  • Samostatnost řešení zadaných úkolů, systematičnost, dobré organizační i komunikační schopnosti
  • SŠ vzdělání, předností a výhodou ekonomická škola/obchodní akademie
  • Znalost práce na PC - znalost MS Word, Excel, Outlook
  • Písemná angličtina na úrovni jednání s hotelem
  • Spolehlivý a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
  • Profesionální a příjemné vystupování

Nabízíme:

  • Zázemí perspektivní a silné značky Čedoku, který nastavuje trendy v cestování a je na trhu už 104 let
  • Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
  • Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou
  • 25 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
  • Stravenkový paušál
  • Multisportka nebo Cafeterie, které vám zpříjemní Váš volný čas
  • Slevy u našich obchodních partnerů (Orange Optik, Autosalon Klokočka, Datart, T-Mobile, Samsung, Shell a mnoho dalších)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, sick day, home office a další.

Nástup: ihned, dle dohody

Místo výkonu práce: Vinohradská 2577/178, Praha 3

Pracovní smlouva

Business controlling - kontrola faktur

: Finanční oddělení

: Praha Vinohrady

:
Pavla Andrlová

Více pracovních míst v:

Jak vypadá náborový proces

Životopis

Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.

Pozvánka na pohovor

Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.

Pohovor

V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.

Úkol navíc

V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.

Kontakt