Koordinátor reklamačního oddělení

Ostrava
Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 105 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.

Koordinátor reklamačního oddělení

Cestovní kancelář Čedok a.s. hledá do svého týmu nového kolegu/ novou kolegyni na pracovní pozici Koordinátora reklamačního oddělení.


Náplň práce:

  • Koordinace reklamační agendy
  • Právní podpora a spolupráce s externí advokátní kanceláří
  • Optimalizace reklamačních postupů
  • Kooperace a spolupráce v rámci krizových postupů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou (VŠ právnického směru výhodou)
  • Praxe v oboru vítaná, ale pozice je vhodná i pro absolventy, kteří mají schopnost orientovat se v právní problematice
  • Znalost AJ - komunikativní úroveň
  • Znalost práce na PC - znalost MS Word, Excel, Outlook
  • Spolehlivý a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům, smysl pro detail
  • Pečlivost při řešení zadaných úkolů, samostatnost, dobré organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování

Nabízíme:

  • Zázemí perspektivní a silné značky Čedoku, který nastavuje trendy v cestování a je na trhu už 105 let
  • Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou
  • 25 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
  • Stravenkový paušál
  • Multisportka nebo Cafeterie, které vám zpříjemní Váš volný čas
  • Slevy u našich obchodních partnerů (Orange Optik, Autosalon Klokočka, Datart, T-Mobile, Samsung, Shell a mnoho dalších)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, happiness day, home office a další.

V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis v českém jazyce a motivační dopis ještě dnes!

Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)


Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Na Najmanské 915, Slezská Ostrava

Pracovní smlouva

Koordinátor reklamačního oddělení

: Call centrum

: Ostrava

:
Pavla Andrlová

Více pracovních míst v:

Jak vypadá náborový proces

Životopis

Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.

Pozvánka na pohovor

Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.

Pohovor

V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.

Úkol navíc

V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.

Kontakt