Executive manažer call centra

Ostrava
Pojďte pracovat pro nejznámější cestovní kancelář, která již na trhu působí 105 let a je lídrem v oblasti cestovního ruchu. Těšit se můžete na tým profesionálů, jejichž cílem je mít spokojené klienty, kteří se k nám budou rádi vracet a díky nám poznají a procestují téměř celý svět. Protože zážitky z cest jsou těmi nejkrásnějšími. Těšíme se, že třeba právě vás již brzy uvítáme v Čedoku.

Executive manažer call centra

Čedok patří mezi nejvýznamnější cestovní kanceláře v České republice a naše klientské centrum v Ostravě je srdcem komunikace se zákazníky. Hledáme zkušeného Executive manažera call centra, který dokáže vést tým, komunikovat a motivovat kolegy k dosažení skvělých výsledků.


Co vás čeká?

• vedení a rozvoj týmu call centra

vyhodnocování prodejních výsledků, KPI a čísel

• implementace nových procesů, technologií a pracovních postupů

• úzká spolupráce s klientským centrem a dalšími odděleními společnosti

• reporting vedení společnosti

• budování pozitivní atmosféry v týmu, motivace a leadership


Co od Vás očekáváme?

• min. 5 let praxe v oblasti řízení call centra nebo obdobné vedoucí pozici

zkušenost s vedením týmu a orientaci na prodejní výsledky

• silné komunikační a prezentační dovednosti

• schopnost zvládat stres a činit rozhodnutí

• znalost CC technologií, zkušenost s Daktelou je výhodou

• orientaci na prozákaznický servis


Nabízíme:

  • Zázemí perspektivní a silné značky Čedoku, který nastavuje trendy v cestování a je na trhu už 105 let
  • Možnost podílet se na rozvoji call centra a implementaci moderních technologií
  • Prostor pro vlastní nápady a realizaci změn
  • Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
  • Možnost cestovat na studijní cesty
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
  • Profesionální tým s přátelskou atmosférou
  • 25 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
  • Stravenkový paušál
  • Multisportka nebo Cafeterie, které vám zpříjemní Váš volný čas
  • Slevy u našich obchodních partnerů (Orange Optik, Autosalon Klokočka, Datart, T-Mobile, Samsung, Shell a mnoho dalších)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, happiness day,..

V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!


Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)


Nástup: 01. 01. 2026

Pracovní smlouva

Executive manažer call centra

: Call centrum

: Ostrava

:
Pavla Andrlová

Více pracovních míst v:

Jak vypadá náborový proces

Životopis

Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.

Pozvánka na pohovor

Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.

Pohovor

V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.

Úkol navíc

V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.

Kontakt