
Úvod
Hledáte práci, která vás bude bavit a zároveň vám otevře dveře do světa? …
Čedok patří mezi nejvýznamnější cestovní kanceláře v České republice a naše klientské centrum v Ostravě je srdcem komunikace se zákazníky. Hledáme zkušeného Executive manažera call centra, který dokáže vést tým, komunikovat a motivovat kolegy k dosažení skvělých výsledků.
Co vás čeká?
• vedení a rozvoj týmu call centra
• vyhodnocování prodejních výsledků, KPI a čísel
• implementace nových procesů, technologií a pracovních postupů
• úzká spolupráce s klientským centrem a dalšími odděleními společnosti
• reporting vedení společnosti
• budování pozitivní atmosféry v týmu, motivace a leadership
Co od Vás očekáváme?
• min. 5 let praxe v oblasti řízení call centra nebo obdobné vedoucí pozici
• zkušenost s vedením týmu a orientaci na prodejní výsledky
• silné komunikační a prezentační dovednosti
• schopnost zvládat stres a činit rozhodnutí
• znalost CC technologií, zkušenost s Daktelou je výhodou
• orientaci na prozákaznický servis
Nabízíme:
V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!
Těšíme se na brzké setkání na pohovoru! :)
Nástup: 01. 01. 2026
Více pracovních míst v:
Pošlete nám svůj životopis nejlépe i s motivačním dopisem. Oba dokumenty si pečlivě přečteme a vyhodnotíme, zda vaše zkušenosti a znalosti odpovídají požadavkům dané pozice.
Pokud nás váš profil zaujme, pozveme vás na osobní pohovor. Většinu pohovorů se snažíme uskutečnit u nás na centrále v Praze. Máte-li to do hlavního města daleko, rádi se s vámi potkáme online.
V prvním kole se s vámi setká Katka nebo Pavla z personálního oddělení a spolu s nimi zpravidla i váš budoucí nadřízený.
V některých případech, převážně u odborných pozicí, zadáváme k vypracování krátký úkol. O tomto kroku vás vždy předem informujeme.