Začněte svojí

profesní cestu v Čedoku

  • Dowolne stanowisko
  • Specialista podpory finančních systémů
  • Účetní
  • Specialista pro podporu průvodců
  • Prodejce zájezdů po telefonu
  • Prodejce zájezdů - Jihlava
  • Manažer prodeje
  • Delegát CZ
  • Prodejce zájezdů - Ostrava
  • Prodejce zájezdů - Olympie Plzeň
  • Specialista pro skupinové zájezdy
  • Prodejce zájezdů - Praha
  • Účtovník / Účtovnička
  • Prodejce zájezdů - Jablonec nad Nisou (0,5 úvazek)
  • Business controlling - kontrola faktur
  • Produktový manažer nebo Asistent/ka
    • Právní oddělení
    • Pobočky
    • Prodej
    • Call centrum
    • Produktové oddělení
    • Zahraničí
    • Finanční oddělení
    • Dopravní oddělení
    • IT
    • Marketing / PR

    Nenašli jste nabídku pro sebe?

    Nic není ztraceno! Nechte nám svůj životopis.

    Zanechat životopis

    Často kladené otázky

    Zobrazit více
    Jakou budu mít mzdu?

    V Čedoku odměňujeme zaměstnance v souladu s jejich výkonem a přínosem pro tým. Výše mzdy se tak může lišit v závislosti na vašich zkušenostech, dovednostech a výsledcích. Zároveň ale pevně věříme na transparentnost a férové jednání. Podrobnosti o našich odměňovacích strukturách a možnostech růstu vám proto rádi sdělíme během další fáze výběrového řízení.

    Kolik dní mohu pracovat z domova?

    Rozsah možnosti práce z domova se liší v závislosti na konkrétní pozici. Výjimku tvoří pouze pozice v prodeji nebo v call centru, kde práce z domova není z podstaty možná. Na ostatních pozicích můžete zpravidla počítat s jedním dnem práce mimo kancelář. Vše samozřejmě záleží na vzájemné domluvě a konkrétních potřebách týmů a jednotlivých projektů.

    Mohu si brát dovolenou v sezóně?

    V našich řadách najdete kolegy, kteří vyrážejí do světa každý červenec, i ty, kteří nedají dopustit na podzimní zájezdy bez davů. Zaměstnancům totiž nabízíme flexibilní čerpání dovolené po celý rok. Nikdo z nás ale nechce nechat kolegy ve štychu. Dovolenou proto plánujeme v souladu s provozními potřebami týmu. Pokud už nyní vyhlížíte konkrétní termíny, neváhejte je s námi probrat. Rádi vám vyjdeme vstříc.

    Jaké je vzdělávání u vás ve společnosti?

    Na cestování jsme experti. Každý expert se ale musí pravidelně vzdělávat. Následujícími dvěma roky nás proto bude provázet komplexní vzdělávací plán, který zahrnuje jak široké spektrum odborných a technických školení, tak i kurzy v oblasti měkkých dovedností. Těšit se můžete třeba na nácvik komunikace, produktová školení, ale i tolik potřebnou psychohygienu, která je nezbytnou součástí prevence vyhoření.

    Jsme přesvědčeni, že investice do vzdělávání našich zaměstnanců přispívají k jejich osobnímu rozvoji, profesnímu naplnění i celkového štěstí. V neposlední řadě také zvyšují celkovou efektivitu a spokojenost v týmu. Zaměstnancům proto poskytujeme prostor k tomu, aby si mohli pravidelně rozšiřovat znalosti v oblastech, které je zajímají.

    Proč obsazujeme danou pozici?

    Důvod je jednoduchý. Naše společnost neustále roste a spolu s ní i jednotlivé týmy. Abychom mohli nadále poskytovat špičkový servis našim klientům, je pro nás důležité mít v našich řadách dostatek zapálených odborníků. Kromě toho se občas stává, že se někteří zaměstnanci rozhodnou posunout svou kariéru jiným směrem. Ačkoli se s nimi neradi loučíme, dává nám to příležitost přivítat nové talenty – třeba právě vás.

    Už teď se nemůžeme dočkat, až se důkladněji poznáme. Do té doby budeme pouze hádat, s jakou energií, nadšením a podněty mezi nás vkročíte.

    Kontakt